پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119510
دشمنان در مقابل توان نظامي جمهوري اسلامي ايران زانو زده‌اند/ تيم مذاکره‌کننده به هيچ عنوان از حقوق هسته‌اي ايران کوتاه نمي‌آيد
تاریخ انتشار : 1393/08/22 18:07:32
نمایش : 1412
فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اين دولت مستکبر در ماجراي حمله به عراق و افغانستان به دنبال درگير کردن جمهوري اسلامي ايران بود که با درايت و بصيرت رهبر معظم انقلاب به اهداف خود دست نيافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سايت بسيج دانشجويي، سردار اميرعلي حاجي زاده در مراسم اختتاميه دومين جشنواره افسران جنگ نرم کشور در زنجان، افزود: از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي ملت ايران آمريکاي مستکبر را دشمن خود مي دانند.

 

وي يادآورشد: دولت مستکبر اين کشور از همان دوران تاکنون اقدامات مختلفي را عليه ايران اسلامي انجام داده و توطئه هاي گوناگوني را پياده کرده که تمامي آنها با مقاومت و ايستادگي ملت ايران با شکست مواجه شده است.

 

حاجي زاده اظهار کرد: پس از هشت سال جنگ تحميلي، دولت مستکبر آمريکا از هر توان و قدرتي که داشته براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي بهره گرفته است.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اين دولت مستکبر در ماجراي حمله به عراق و افغانستان به دنبال درگير کردن جمهوري اسلامي ايران بود که با درايت و بصيرت رهبر معظم انقلاب به اهداف خود دست نيافت.

 

وي خاطرنشان کرد: در حوزه جنگ نرم که نمونه هاي اقدامات و توطئه هاي آمريکاييان را مي توان در ماجراهاي سال 78 و 88 مشاهده کرد، اين دولت مستکبر به دنبال آن بود که بتواند با صرف کمترين هزينه به ايران اسلامي ضربه بزند.

 

حاجي زاده ادامه داد: طي سالهاي اخير که تحولات سرعت گرفته و شرايط جهاني و منطقه اي تغيير کرده است، اين دولت مستکبر همچنان به دنبال درگير کردن ايران اسلامي با ماجراهاي مختلف همچون جريان سوريه بود.

 

وي با بيان اينکه امروز فضاي سياسي منطقه شفاف تر شده است و در آن بهتر مي توان توطئه هاي دشمنان را مشاهده کرد، گفت: حضور آمريکايي ها در منطقه خاورميانه با پيروزي انقلاب اسلامي آغاز شد.

 

حاجي زاده اضافه کرد: طي سالهاي گذشته با آغاز بيداري اسلامي در منطقه و کشورهاي اسلامي، بار ديگر سردمداران اين حکومت مستکبر به تکاپو افتادند و در هر کشور با پياده کردن توطئه اي خاص براي منهدم کردن خيزش مسلمانان تلاش کردند.

 

حاجي زاده افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان همواره در تلاش براي غافلگير کردن ايران بودند که تمامي آنان با پيش بيني و توصيه هاي رهبر معظم انقلاب، گرفتار سرانجام نامطلوب توطئه هاي خود شدند.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز وضعيت منطقه و جهان به واقع متحول شده است و دشمن به مذاکره با ايران اسلامي نياز پيدا کرده است.

 

وي تاکيد کرد: اينکه امروز مسوولان و دولتمردان ايران اسلامي پاي ميز مذاکره مي نشينند به اين معنا نيست که ايرانيان به سرانجام آن نيازي دارند، بلکه بايد متوجه بود که دشمنان با مشاهده شکست تمام طرح هاي خود مجبور به مذاکره با ايران اسلامي شده اند.

 

حاجي زاده افزود: دشمنان با مشاهده توان و قدرت مسلمانان، اقدام به ايجاد تفرقه ميان آنان کرده و با حمايت از گروه هايي همچون تکفيري ها و داعش، درصدد نابود سازي آنان به دست خودشان برآمدند.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه انقلاب اسلامي گفت: امروز 11 هزار کيلومتر از مرزهاي ليبي در درياي مديترانه در اختيار تکفيري هاست و اروپا با آنان هم مرز شده است.

 

وي اين گروه هاي تروريستي را ساخته و پرداخته آمريکايي ها خواند و آن را ناشي از عدم توانايي اين دولت مستکبر در مقابله با خيزش مسلمانان برشمرد.

 

حاجي زاده، داعش و تکفيري را توطئه آمريکايي در استفاده از پتانسيل مسلمانان عليه منطقه عنوان و به توقف اين گروه ها هنگام رسيدن به مرز شيعيان اشاره کرد.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمنان در تلاش براي راه اندازي جنگ ميان شيعه و سني بودند، در حالي که هم اکنون بيش از سه ميليون آواره اهل تسنن براي در امان ماندن از دست داعش و تکفيري ها به شيعيان پناهنده شده اند.

 

وي اظهار کرد: امروز بيش از 80 کشور به ايران براي يافتن راهکار مناسب مقابله با داعش متوسل مي شوند.

 

حاجي زاده خاطرنشان کرد: اين در حالي است که رهبر معظم انقلاب سالها قبل پيش بيني کرده بودند که روزي اين توطئه ها دامن ابر قدرت ها را مي گيرد و به بلاي جان آنها تبديل مي شود.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: روزي همين دشمنان مي گفتند ايران حامي تروريست هاست، امروز ميزان و تداوم حمايت حکومت جمهوري اسلامي از لبنان و فلسطين را مي ستايند و وفاداري آن را قابل ستايش مي دانند.

 

وي ادامه داد: مهمترين علت آنکه انقلاب اسلامي تا کنون موفق بوده و توانسته از پس همه توطئه ها و فشارهاي دشمنان عبور کند و به موفقيت دست يابد، مسير الهي بوده که در پيش گرفته است.

 

حاجي زاده تاکيد کرد: موضوعي که باعث شده امروز ايران اسلامي درسطح وسيعي از جهان شناخته شود و علاقه مندان بسياري را به خود جلب کند، منشي است که رهبر معظم انقلاب در پيش گرفته اند.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران گفت: طي 35 سال گذشته تمام موفقيت ها، پيروزي ها و پيشرفت هاي نظام اسلامي به واسطه ولايتمداري مردم ايران، عمل صحيح به اسلام و حرکت در مسير مستقيم بوده است.

 

وي اضافه کرد: در صورتي که ملت ايران به موفقيتي دست يافته اند به دليل هزينه اي است که با مقاومت در برابر دشمنان پرداخت کرده اند و به توانايي دست يافته اند.

 

حاجي زاده افزود: دشمنان در هيچ شرايطي حاضر به مذاکره با هيچ کشوري نبوده اند، اما امروز اصرار بر مذاکره با ايران را دارند.

 

فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به پيشرفت تيم مذاکره کننده ايران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب خطوط را براي اين تيم مشخص کرده اند و در شوراي امنيت ملي در زمينه اين شاخص ها بحث شده است.

 

وي يادآورشد: به هيچ عنوان اين تيم از حقوق هسته اي ايران کوتاه نمي آيد و تسليحات موشکي نظام اسلامي جزو خطوط قرمز مذاکرات است و هيچ قدرت و کشور حق اظهار نظر در اين زمينه را ندارد.

 

حاجي زاده به فعاليت مستمر دانشمندن و نخبگان ايران براي توليد تسليحات موشکي جديد اشاره کرد و تحريم ها را زمينه ساز افزايش اعتماد به نفس اين دانشمندان و رشد توان بومي توليد تسليحات نظامي خواند.


فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران به پرواز RQ170 اشاره کرد و با مجزا دانستن آن از نمونه آمريکايي، اين هواپيماي بدون سرنشين را 100 درصد توليد داخلي برشمرد.
 

وي با بيان اينکه امروز در شرايطي که هر يک از بخش هاي منطقه درگير مشکلي است، ايران را جزيره امن خاورميانه عنوان و توان نظامي آن را بسيار خوب ارزيابي کرد.

 

حاجي زاده تاکيد کرد: در صورتي که مشکلات اقتصادي کشور نيز برطرف شود، ايران مي تواند به يک کشور ايده آل بزرگ تبديل شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html